Aveți o întrebare? Contactați-ne. info@autocarpet.hu

RECLAMAȚII

Trebuie să știți că covoarele din material textil din magazinul nostru online sunt produse unice, așa că vă rugăm să faceți comanda cu mare atenție.

Dacă nu sunteți mulțumit de produsele primite, din păcate nu putem accepta reclamații! De asemenea, vă putem oferi un produs nou la același preț.

  • dacă am greșit, suntem bineințeles pregătiți să rezolvăm problema!
  • 14 zile lucrătoare pentru evaluarea reclamației (vă rugăm să nu disperați dacă nu primiți un răspuns în termen de 3 zile, asta nu înseamnă că nu ne ocupăm de problema dumneavoastră)
  • în cazul unei reclamații, atașați-ne ÎNTOTDEAUNA documentație fotografică, deoarece acestea sunt produse pe care trebuie să le vedem.
  • Reclamație pentru deflectoare de vânt: Dacă autocolantul galben este îndepărtat de pe deflectorul de vânt, nu vom putea returna prețul produsului. Înainte de instalare, încercați-l pe mașină, chiar și fără îndepărtarea autocolantei galbene.
  • în cazul unei rambursări, vă rugăm să ne trimiteți un cod IBAN bancar la adresa de e-mail: info@autocarpet.hu unde vom rambursa suma în câteva zile.

 

Vă rugăm să trimiteți reclamația, formulată clar, documentată cu o fotografie și cu referire la numărul comenzii! Asta ne ușurează munca, astfel încât putem acționa mai repede.